Annuleren

Heb ik wel de juiste beslissing genomen, had ik niet toch ook TV in mijn abonnement mee willen nemen? Het kan gebeuren dat u na het bestellen van een nieuw abonnement toch gaat twijfelen. Gelukkig is het dan mogelijk om uw bestelling te annuleren. U kunt uw bestelling 14 dagen na aanvraag annuleren.

Kosten

Het kan voorkomen dat er binnen deze 14 dagen ‘bedenktijd’ al wel diensten zijn geleverd. In dat geval zal de aanbieder kosten bij u in rekening (mogen) brengen. Deze kosten kunnen bestaan uit: abonnementskosten, kosten voor het aansluiten of verbruikskosten.

Gegevens wijzigen

Nadat u uw aanvraag hebt gedaan is het niet meer mogelijk om de gegevens nog te wijzigen. Dit kunt u pas doen nadat uw abonnement is opgeleverd en ‘werkt’. Mocht u niet tot die tijd kunnen wachten, kunt ervoor kiezen om te annuleren. Om vervolgens met de juiste gegevens het abonnement opnieuw aan te vragen.